vineri, 20 aprilie 2012

DELENA KISS - Never let me go 3x19 !




O.M.G. ! Sarutul asta a fost extraordinar . Am asteptat 3 sezoane pentru ceva superb doar ca ideea e am asteptat 3 sezoane ca ei doi sa fie intrerupri de Jeremy ? Oricum a meritat tot . In sfarsit Elena l-a sarutat de data asta ea pe Damon si a fost epic . Pe fundal a fost melodia lui Florence ,, Never let me go '' desi intr-un spoiler se spunea ca va fi ,, No light No light '' . Oricum totul a fost epic si superb . Mai vreau inca un sarut Delena dar asta sa nu mai fie intrerupt pentru ca eu cred ca ar fi continuat lucrurile chiar departe poate chiar acea scena de sex de care se spunea . Dar poate o vom avea la sfarsitul sezonului , pana atunci dragii mei internauti mai trebuie sa asteptam . 

Un comentariu:

  1. hmm, deci nu am visat eu in legatura cu o posibila scena de sex...ar fi superr daca ar fi asa...oricum sarutul asta a fost PERFECT, mi-a taiat rasuflarea <3

    RăspundețiȘtergere