miercuri, 4 aprilie 2012

I'm back !!!

Heeeey lume ! Dupa cum ati observat blogul este ... in urma ... foarte , foarte in urma . Din pacate pentru mine si poate si pentru alti , am fost pana acum internata in spital . Am purpura trombocitopenima imuna . Mda... suna ciudat ... este o scadere de trombocite si ... e mai complicat . Dar sper sa imi revin cu timpul si ... sa pot sa posta in continuare . Din pacate nu voi mai posta asa ca inainte ... pentru ca daca stau cam mult la calculator ... ametesc . Totusi stiu ca nu prea va intereseaza dar ... va spun si eu ca sa ma aflu in treaba . Dupa cum ati mai observat pagina merge in continuare si va merge iar acuma va reincepe si blogul sa mearga . Adica ... nu ca ar avea picioare dar ... va fi din nou citit ca inainte . 

2 comentarii:

  1. cum sa nu ne intereseze? auzi la ea! sigur ca ne intereseaza starea ta de sanatate, si inca foarte mult. Sper sa te faci bine cat mai curand.
    :)R.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mah ce dragut ca am sustinere . Merci mult de tot :*:*:*:* Orkm sper sa ma fac bine ... desi am cam 6 luni termen de vindecare completa .. adica macar sa imi creasca tombocitele ca daca nu imi scoate splina =)) Eh... dar trec eu si peste asta daca am asa sustinere :*:*:*

      Ștergere