luni, 26 decembrie 2011

Merry Christmas !!!!!!!!

Heeey crestinilor !!!Va urez un Craciun Fericit , desi stiu ca este prea tarziu . Imi pare rau dar am dat si eu un mic party acasa ca oricine de Craciun... bine.... adick nu oricine stiu ca uni dintre voi vi lati petrecut acasa pe net . Imi pare rau dar promit ca dupa sarbatori voi fi activa in fiecare zi . Acuma trebuie sa va pun la curent cu diferite lucruri despre actori nostri din serialul The Vampire Diaries . Dar totusi... nu mai bine am spune cum si-au petrecut si ei Craciunul ? Ca doar si vedetele isi petrec Craciunul ... :D . Desigur ca vreti sa aflati despre toti si am sa incerc sa va povestesc despre toti ce au facut de Craciunul acesta si cum s-au pregatit .

In primul rand sa incepem cu Nina Dobrev frumoasa bulgaroaica ce joaca 2 roluri in TVD , Elena Gilbert si Katherine Pierce - Katerina Petrova desi se mai zvoneste ca va juca si cel de al 3-lea rol adica Charlotte Petrova . Acuma sa revenim la oile noastre , Nina a avut un Craciun grozav , ea a fost ajutata de micuta ei pisicuta , e asa draguta pisicuta ei :X:X:X cu siguranta ca ati mai vazuto si in alte poze . Dar nu a impachetat doar cadourile de Craciun , a impodobit si bradul ca doar unde ar fi pus cadourile ??? Eu una cred ca si Ian a ajutato oleaca :>  si desigur ca a facut si o casa de paine frumos ornata ce se asorteaza cu spiritul sarbatorilor de Craciun ... . Aceasta si-a petrecut Craciunul la munte , la sky , alaturi de Mos Craciun :)) . Dar ca tot am adus vobra mai sus de Ian si acesta a intrat in spiritul sarbatorilor de iarna , ieri a postat o poza pe twetter , cred ca era la sky si el nu stiu... dar totusi arata bine , si ne transmite sarbatori fericite tuturor . Iar astazi de dimineata a postat o poza cu un mic accesoriu din breadul sau de Craciun acesta fiind o steluta luminata .


Totusi sa nu uitam de ceilalti . Maleficul Klaus din The Vampire Diaries adica Joseph Morgan , si el ne transmite sarbatori fericite , de Craciun acesta si-a pus costumul de Mos Craciun jucand rolul lui Santa Klaus . Iar Katherina Graham ne surprinde cu noul ei look , s-a vopsit albastru , eu una nu cred ca este permanent dar totusi.... interesant .
Iar micuta Malese Jow care o interpreta pe Anna fosta prietena a lui Jeremy , si-a petrecut Craciunul intr-o mare veselie , ba chiar a facut si o comparatie intre anul trecut si anul acesta de Craciun ... mie mai interesant mi se pare anul acesta . Dar a petrecut si cateva momente alaturi de prietena sa Spencer Locke care o stim din sezonul 1 de la Miss Mistyc Falls cand Stefan maleficul a muscato :)) . Desigur ca si-a facut si un cadou de Craciun , aceasta si-a facut un tatuaj pe mana ,, Que Sera Sera'' .








Dar si pretioasa sotie a lui Paul Wesley , Torrey Devito a avut o intalnire cu mosul , cred ca fiecare a avut , doar este Craciunul . Si o mai tineti minte pe Rose , Lauren Cohan? Cea de care Damon a fost indragostit daca putem spune asa , desi el nu a recunoscut . Cu siguranta o cunoasteti ... si aceasta are un ,,pom'' mic si simpatic cu un ren auriu , mie una imi place . Si la Arielle Kebbel a venit mosul , cei care nu stiu cine este va voi informa eu , a jucat rolul lui Lexi prietena lui Stefan care a fost omorata de Damon . Mosul i-a adus o papusa cu Cody Simpson :)) . Iar Cast-ul OP ne ureaza sarbatori fericite alaturi de Katherina Graham .


 Practic cu toti au avut un Craciun fericit . Si va promit ca mai incolo am sa va pun multe poze noi de la filmarile TVD. Pana atunci PEACE . :*:*:*:X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu