miercuri, 28 decembrie 2011

New photo from behind the scenes of The Vampire Diaries !!!

Heeeey !!! Va mai aduceti aminte cand v-am promis ca am sa bag poze noi de la filmari ??? Mda....cu siguranta ca va aduceti doar vam tinut ceva timp cu asta , dar vam promis asa ca .... am sa pun unele poze ... nu prea multe  ca si asa ce rost are :)) . Glumeam am sa pun ceva poze ... cam tot ce am gasit si eu ... totusi sper sa va placa . Stiu ca este tarziu dar eu nu am somn practic acuma am mai multa energie. In fine dupa ce m-am mai uitat pe twitter-ul lui Gaga am zis sa pun odata pozele alea pe care vi le-am promis de mult . Ca ar fi fost culmea sa vi le pun la anul desi mai sunt doar 2 zile . Off am un asa mare chef de vorba.... dupa ce am sa pun pozele astea dupa care tot va uitati am sa ma uit la un serial bun sau... poate am sa ma uit si a 3-a oara la The Vampire Diaries cine stie...defapt cred ca asta am sa si fac ... sa mai salivez unpikut la Damon si sa ma culc cu gandul la el ca sa il visez toata noaptea :D . OK gata cu mine ... acuma revenim la vampirii nostri , ce sa pot spune decat ca pe platou este mereu o mare veselie ca de obicei iar vampirii nostri lucreaza din greu pentru noi , fanii lor care ii iubim asa mult :)) . Gata acuma am sa pun pozele ca deja ma dor degetele de la atata tastat . Si ... off laso balta somn usor si pana maine.... zzzZZZzzzZZZzzzZZZzzz....ZZZzzzZZZzzzZZZzzz
Nathaniel Buzolic ( Klaus's brother )












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu