luni, 20 februarie 2012

I'm back !!!

   Heeey internautilor !!! Va fost dor de mine ? Mda .... stiu ca nu ... dar totusi eu m-am intors . Practic am decis sa raman tot la micutul meu blog cu mici mei internauti care mai citesc si ei pe aici de plictiseala :)) . Oricum as vrea sa va zic ca ... practic voi renunta la pagina de pe facebook. Nu mai am timp de mine ... si nici nu mai pot intra des ... iar in primul rand nu am mai avut timp sa scriu pe blogul meu care este precum jurnalul meu :)) . 
   Oricum pentru cei care sunteti fani pagini ... nu va alarmati pentru ca pagina nu se inchide . Chiar daca eu am creato ... o voi lasa adminilor care vor mai ramane Camy , Alice , Razvan si Ansira . Mie imi pare rau ca plec dar ideea este ca ... se iau decizii fara mine . Am scapat controlul si ... asta m-a enervat . Totusi acuma voi putea sa fiu mai mult cu internautii mei scumpi :X . 
   Iar de acum incolo voi incerca sa postez mai mult poze .... noi decat iarasi sa scriu nu stiu cate lucruri . Adica ... oameni nu prea citesc mai mult se uita la poze :)) . Love you all !!!!! :*:*:* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu