duminică, 4 martie 2012

News !!!!

Deci este o pagina superba Belive in you  care m-a informat cu niste nouati din TVD ... si am zis sa va informez si pe voi . Mai pe scurt o vom lua treptat .
Se  pare ca ,, iubitica '' focoasa a lui Damon , Sage va aparea in 2 episoade din ce am vazut noi dar eu am mai citit pe un site cum ca Sage va sta maxim 3-4 episoade (season3 ) . Dar vom vedea .... desi mai este asa mult ... 
Si inca ceva ciudat ... Meredith , da exact tipa aia care la omorat pe Alaric , da si este si sotia lui Paul Wesley in realitate dar haideti sa revenim la ticnita . Se prea zice cum ca ea nu este tipa infricosatoare care ii omoara pe cei din consiliu . Iar daca ati vazut bine in pozele de la episodul 17 (season3) ea moare in baie iar Stefan si Elena o gasesc lata pe jos . Stiti cine a omorato ? Criminalul insusi . Dar nu stim cine este . Eu una as paria pe Sage dar ... nu este sigur ...
Fetelor ! Haideti sa va dou o veste buna . Frumos Tyler Lockwood se hotaraste sa mai dea pe acasa ca sa isi marcheze locul din nou si ... sa o vada pe frumoasa Caroline cu parul de aur care acuma este in bratele lui Klaus . Ah da acuma nu este dar cu siguranta Klaus va fi iarasi fermecat si o iarta repede . Stati ! Am uitat sa va spun in ce episod va aparea ... varcolacul nostru va aparea in episodul 19 ( season 3) . 
Iar cu siguranta stiti de acel decade dance care obisnuieste sa apara in fiecare sezon doar ca ... cu alta tema . Nu se stie tema acestui dans dar vom afla . Eu ce am mai auzit cum ca ... Klaus si micuta Caroline vor fi in centrul atentiei . Deci practic Caroline si Klaus se impaca ... offf Nick ... de ce faci asta ? Si in ce episod va fi acest decade dance ? Hmmm pai in episodul 20 ( season 3 ) si clar vom avea ceva de asteptat .
Fetelor mai vreti sa va dau o veste buna pentru voi ? Cine se intoarce ? Haideti ca stiti .... Cum cine ? Fratioarul Elenei , Jeremy . Mda.... Jeremy s-a decis sa mai dea si el pe acasa . Daca Tyler se intoarce ... se intoarce si fat-frumos al nostru ... Nu se stie sigur in ce episod va aparea dar intre episoadele 20-22 (season 3 ) . Cine stie poate se intoarce chiar la sfarsitul episodului 22 ( season 3 ) si asa se termina sezonul ca data trecuta . 
Il mai stiti pe Jamie ? Cum care Jamie ? Fetelooor ma dezamagiti ! Jamie este fiul vitreg al lui Abby , mama lui Bonnie . Practic Jamie este un frate vitreg pentru Bonnie . Eu tot nu stiu unde a disparut atunci dar totusi el va reaparea .
Iar unul dintre originali pierduti , Finn apare si el  in episodul 18 ( season 3) . Hmm oare ce va face si de data asta ? Nu stim ! Dar eu deabea astept sa reapara pe scena . 
Fanii Delena !!! Am si o veste buna . Delena va avea o mare intorsatura de situatie . Ce spun eu aici ? Ei 2 tot se iubesc chiar daca Elena nu il merita , pentru ca i-a ranit sentimentele lui Damon . Mda... oricum din cate stiti si ce am scris acuma nu mai stiu cat timp Damon si Elena tot se iubesc chiar daca nu isi arata asta unul altuia . Com vedea acest eveniment cam in episodul 19 sau 20 ( season3 ) . Deci eu deja imi cumpar provizii :X ca sa ma uit atenta la serial :X
Dar dragi fani Delena ... vreti sa va mai spun eu ceva ?  Ups nu pot ! Mai incolo !PEACE !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu