luni, 9 aprilie 2012

Ian si Nina in Hawaii !!!

Dupa cum bine stiti productia TVD a terminat de filmat deja sezonul 3 iar dupa cum este normal actorii nostri isi iau si eu o vacanta . Mai dar cam multe vacante mai fac si ei ... Oricum ... ideea este ca 2 dintre starurile noastre se ascund in paradis . Cine ? Pai dupa cum v-ati dat seama si dupa titlu , sunt Ian si Nina . 
Cei 2 indragostiti au decis sa isi faca bagajele si sa plece amandoi spre Hawaii . Exact acolo la palmieri , vulcani , plaja , pasai si soarele care straluceste in continuu .  Iar dupa cum puteti observa in poza de mai sus este Nina care transmite ,, Paste fericit din Paradis '' . Multumim Nina ! Si noi iti uram tie un Paste fericit doar ca eu una il voi face duminica . 

Pana acuma a aparut decat o singura fotografie din Hawaii din pacate . Mda ... se pare ca cei doi porumbei vor sa fie singuri . 




Un fan a vrut sa faca o poza cu Ian dar acesta i-a raspuns scurt ,, Imi pare rau ! As fi facut , dar sunt in vacanta '' Eh... uite asa s-a dus o poza cu Ian . Deh poate nu vroia sa se stie ca el si iubitica lui Nina sunt in vacanta , dar scuze Ian este imposibil sa nu se afle . 
@CarlyGreenlee a postat pe twitter:
"L-am vazut pe @IanSomerhalder pe aeroportul din Honolulu, Hawaii OMG OMG OMG!"


Apoi @madsesplin a scris:
"Un unchi al meu a fost pe acelasi zbor cu Ian Somerhalder si Nina Dobrev. Sunt atat de geloasa!"
un alt fan a intrbat: "Erau in zbor spre Honolulu, asa-i?"
la care @madsesplin a raspuns: "Da, asa este!"


@SalvatoreDam, a postat, de asemenea:
"Sora mea i-a vazut pe Nina si Ian pe aeroport" 
Surse TVDForever
DarknnesWhispers

Un comentariu: