miercuri, 4 ianuarie 2012

The New Deal ( au mai ramas 2 zile )

   Heeey !!!! Am unele informatii noi . Mda... stiu ca nu prea v-am mai scris de mult dar .... de mai am si eu treaba . Oricum am sa va informez cu unele lucruri . Dar ma gandeam sa va pun si un mic promo din episodul 10 - The New Deal . Desigur este un promo nou aparut . Maine va fi premiera pe C.W. dar la nou va fi poimaine pe internet . Oricum cred ca sunteti nerabdatori cu totii . In fine deja stim noile aparitii si ca Stefan este un nemernic psihopat iar ca intre Elena si Damon este o idila . In fine... cu siguranta va mai aduceti aminte cand v-am spus ca un personaj important va parasi Mistyc Falls . Mda fanii au tot intrebat cine o sa plece asa ca producatoarea Julie Plec ne-a sus cine si acela este Jeremy fratele lui Elena . Se pare ca originalul vampir si varcolat = hibrid original , decide sa se mute in Mistyc Falls alaturi de ... mici lui parteneri de joaca . Elena constientizeaza ca Jeremy este intr-un mare pericol . Dar producatorul executiv nu vrea sa ne spuna mai multe . 
   Dar am mai aflat ca Joseph Morgan cel ce interpreteaza pe maleficul personaj adica Klaus . Ne spune ca ar dori sa isi vada personajul , Klaus indragostit . Dar Julie Plec nu ne dezvaluieste cine este acea persoana ci ne spune doar ca ,, cineva ii va atrage atentia lui Klaus in curand '' . Oare cine ar fii acel personaj ??? Nu am idee si chiar nu as stii pe cine sa banui , poate mama lui Bonnie ? Dar nu ... nu ar avea nici o legatura. In fine... totul este posibil .  
Asta vam spus pentru azi.... daca e sa mai aflu ceva nou am sa va informez dar trebuie sa va anunt ca pana duminica nu voi mai avea contact cu internetul dau PARTY infine.... va pup . Pana atunci PEACE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu