luni, 16 ianuarie 2012

The Ties That Bind !!! season 3 - episode 12

   Heeey !!! Acuma este seara ... si am si eu un pic de liniste . App am reluat pentru a 3-a oara The Vampire Diaries , de data asta se uita si maicamea =)) . Ok revenim la The Ties That Bind . Se pare ca mama lui Bonnie isi va face aparitia . Aceasta se numeste Abby Bennett . Dar isi va face aparitia si micul viitor prieten a lui Bonnie ... cam asa se spune . Eu .. nu prea am multe de comentat . Dar as putea sa bag ceva pe aici .... Foarte multi se intreaba cand apare papusa Barbrie a lui Klaus . Exact ! Rebekah ! Aceasta va aparea si ea de curand ... dar vie de data asta . Desigur ca se va razbuna un pic pe Elena . 
   Iar cei de la CW au avut grija sa o felicite pe Nina Dobrev pentru premiul castigat la People's Choice Awards . Putin mai sus puteti observa si un WebClip . Iar Damon / Ian este asa HOT . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu