duminică, 15 ianuarie 2012

The Vampire Diaries - Our Town - season 3 - episode 11

      Heeeey pitici mei  !!! Stiu ca este cam tarziu sa va scriu despre Our Town si ca sunt o nenorocita care merita omorata cu pietre..... . Chiar imi pare foarte rau ca nu v-am mai scris .... dar nu prea am avut timp . Oricum acuma sa revenim la Our Town . Eu una am impresia ca a fost un episod fenomenal . In ciuda faptului ca nu am mai avut nici o scena Delena ( kiss :> ) . Adica de cand spune Damon : ,, Stiu .... este prea devreme ... '' ??? Heloo !!! Este Damon ... el pur si simplu trece la actiune .... . Ok sa trecem si peste asta si sa o luam treptat . Stefan incepe sa isi arata tot mai mult noua fata de BAD GUY . Mie imi place :> . Dar sa revenim la ce vroiam sa spun ... Klaus isi trimite hibrizi sai peste tot . Fapt ... care il cam enerveaza pe Stefan . Acesta se duce la originalul nostru , Klaus . Stefan il ameninta spunandui ca daca nu isi retrage hibrizi ... nu isi va mai vedea familia . Practic ii spune ca ii va arunca in ocean si chiar daca ar face asta tot ii va omori hibrizi sai tampiti . Iar ca sa ii demonstreze asta Stefan o decapiteaza pe gagica care tot umbla cu Klaus ... o stiti voi . 
      Dar Stefan si Damon se mai confrunta cu o problema . Normal au fost in total 7 originali . Asta ne spunea Elijah in sezonul 2 . Dar fara Klaus la socoteala sunt 6 . Klaus o are pe Rebekah .... . Mai era si un copil mic ... care a murit sfasiat de varcolaci . Si Damon se spune in acest episod ca a mai murit unul in lumea noua ... si ca ne mai ramane Elijah si inca doi . Noi deja ii stim pe cei doi care vor aparea mai tarziu . Dar este o problema la mijloc . Stefan si Damon au 4 sicrie , 3 cu originali ... dar mai ramane unul . Cine este acolo ? Nu se stie.... .
    Acuma revenim si la oameni . Este ziua lui Caroline desi ea chair nu are chef .... inca il mai iubeste pe Tyler desi este suparata pe el pentru ce i-a facut lui Jeremy . Matt , Elena si Bonnie ii pregatesc o surpriza . Dar Caroline chiar nu are chef .... ea spune ca este moarta si nu mai are rost sa isi sarbatoreasca zilele de nastere . Asa ca lui Elena ii vine idee sa ii faca un funeral . Un fel de pomana . Se imbata cu totii ... unde Bonnie incepe sa o atace pe Elena ca se baga in viata tuturor si ca ar trebui sa isi vada de a ei . Aceasta pleaca asa ca mai raman doar Caroline , Matt si Elena . Dar apare si Tyler . Caroline pleaca in padure cu Tyler ca sa discute .... in timp ce se sarutau Tyler o musca pe Caroline de gat . A ... nu v-am spus care este faza . Klaus ii cere lui Tyler sa o muste pe Caroline dar el ii spune ca nu vrea sa faca asta , desi se pare ca a facuto . Matt si Elena sunt ingrijorati ... si cand ies ... ghiciti cine ii astepta ? Exact ! Stefan ! Care il loveste pe Matt si o fura pe Elena . 
     In tot acest timp Damon si Klaus erau la o petrecere sau un alt consiliu ... unde Damon si Klaus se tot tachineaza . Ah.... si de ce o fura Stefan pe Elena ??? Pentru ca , Klaus isi aduce iarasi hibrizi dupa el si o convinge pe Carol , mama lui Tyler , sa ii lase orasul in grija lui , ca el il va proteja . Stefan se enerveaza si ... face ce face... . Elena este in masina lui Stefan in timp ce el conduce cu mare viteza spre podul Wikley unde au murit parintii Elenei .Damon o suna pe Elena si ii raspunde Stefan care ii spune ca a venit timpul ca Elena sa devina vampir . Damon alarmat ii transmite tot lui Klaus care spune ca nu ar face asa ceva Stefan ... ca o iubeste prea mult . Dar vazand cat de disperat e Damon il suna pe Stefan . Acesta ii raspunde si ii da lui Elena din sangele lui .... dupa care il ameninta pe Klaus ca daca nu isi retrage hibrizi si nu il lasa in pace Elena devine vampir . Cand Klaus isi da seama ca nu glumeste accepta .... Iar chiar atunci cand ajunge la pod Stefan pune o frana brusca si inchide telefonul .
    Elena se simte distrusa .... Nu ii venea sa creada una ca asta ... Sentimentele ei , iubirea ei fata de Stefan se ducea usor . Dar in acest timp Matt o duce pe Caroline acasa . Aceasta se simte groaznic si are halucinatii . Dar in pragu usii apare ... Klaus ! Care se ofera sa o ajute pe Caroline . Acesta ii da din sangele lui . Daca va mai aduceti aminte ... v-am spus ca va aparea o noua idila , aceasta va fi intre Klaus si Caroline . Multi isi doresc asta .... eu ma asteptam la Bonnie ... dar imi convine si asa . Iar a 2-a zi de dimineata Caroline se trezeste bine mersi si observa un cadou de la Klaus , un colier superb din pietre . 
      Si.... cam asta am avut sa va spun . Sper ca m-ati iertat ca nu prea am avut timp sa va mai scriu ... si nu uitati sa dati un like : http://www.facebook.com/pages/-The-Vampire-Diaries-ro-/161938803908809 .

2 comentarii:

  1. Nu era un colier ci o bratara din niste inimioare unite si cam nesimetrice!
    Sa fiu foarte sincera m-am uitat la serial doar pentru Niklaus! :))

    RăspundețiȘtergere