duminică, 15 ianuarie 2012

Oare se va intoarce Katherine ???

   Heeey mici mei internauti !!! Vedeti ... mi-am facut timp pentru voi ca sa intru :)). Practic... sunt la ora de informatica . Oricum voi stiti ca eu va iubesc :D . Stiti bine ca , Katherine a fugit ... ultima oara am vazuto cu arunca cu grenade in hibrizi lui Klaus . Si ... cum se preface ca este Elena . Dar supriza este Kath . Eu una chiar as vrea sa apara si sa vad cum se complica situatia . Adica ... deja va dati si voi seama ca odata ce apare Katherine si observa ca Damon ii face ochi dulci Elenei ... sau poate ca atunc vor fii impreuna :> . Practic ... Katherine isi va baga coada incercand sa il atraga din nou pe Damon . Acuma nu cred ca ar mai trebui sa isi faca griji in privinta lui Klaus pentru ca acesta va fi ocupat cu Caroline .
  Dar Julie Plec ne spune ca : ,,Acum se ascunde de Klaus, deci va fi o surpriza cand o sa o vedem pe Katherine din nou. Cum tinde Kath sa faca, o sa apara pe neasteptate." 
  Chiar daca in momentul acesta Katherine nu este implicata in nici o actiune fiti siguri ca o veti vedea . Doar este Katherine . Iar daca vreti sa o vedeti urmariti in continuare The Vampire Diaries.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu