duminică, 1 ianuarie 2012

Happy New Year to all !!!!!!

LA MULTI ANI !!!!!!!! Heey micutilor !!!! Deabea acuma mi-am facut si eu timp sa va urez un calduros la multi ani . Pfff...ce ma doare capul vad numai negru in fata ochilor :))) . Desi nu prea am facut mare tam-tam . Cea mai frumoasa faza a fost can l-am fazut pe vecinu :> , e un baiat suuper frumos . OK hai sa terminam cu mine si sa incepem cu voi . Voi cum v-ati petrecut revelionul ? Hmm... nu prea ma intereseaza desi stiu ca vati facut praf si ati dormint pe la 7 dimineata . Apropo am terminat seszonul 2 din Weeds . Si acuma trb sa va urez la un multi ani ceva de genu ca sa nu ma credeti nesimtita . La multi ani , va urez multa fericire ... blah...blah...blah . Gata :D . Cu siguranta ca si cei din TVD va ureaza in special Ian :> . Mda.... ati vrea voi sa va ureze FACE TO FACE :)).

Eu va las poate va mai scriu ceva diseara desi cred ca ma bag la somn ... . Si asa ce sa va mai spun eu ? Hmm.... nu prea stiu deci ca de obicei la incheiere ... PEACE !!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu