vineri, 13 ianuarie 2012

Bringing out the Dead - season 3 - episode 13 ( New informations ) !!!!

      Heeey lume !!!! Stiu ca voi vreti sa va fac acuma un mic rezumat din episodul aparut astazi ... dar din pacate inca nu m-am putut uita la el . Asa ca am decit sa va spun despre Bringing out the Dead - episodul 13 . In acest episod Seriful Forbes , mama lui Caroline , se pare ca le da niste noutati cam neplacute .... lui Alaric si Elena , aceste noutati sunt despre arma folosita in ultima crima . In timp ce masculi nostrii , Damon si Stefan incearca sa caute o solutie prin care sa il omoare pe Kluas , Stefan se duce la vrajitoarea noastra Bonnie si mama sa Abby . Dar Damon apeleaza la o veche cunostinta pentru ca sa isi duca la bun sfarsit planul . Care este acela ? Tocmai v-am spus sa il omoare pe Klaus . Dar nici Klaus nu sta degeaba . Acesta isi pune in aplicare propriul plan , da o petrecere ciudata unde se pare ca dezvaluieste o alta poveste din trecutul sau fioros si familia lui ciudata .... E cam ciudat tipu nu ? Dar se pare ca un invitat ... nu se stie cine , doar ca acesta era neasteptat . Dar eu am o banuiala ca ar fi unul dintre originali inviati de Stefan ...  presupun , Dar vom vedea atunci ... adica prin  3 februrie ... . Iar Caroline saracuta ... are inima franta . Cam astea sunt informatiile ... pe care le-am aflat . Dar imediat cum voi vedea episodul 11 - Our Town .... am sa va spun tot . Si inca odata ... nu uitati sa dati un like paginii de facebook : http://www.facebook.com/pages/-The-Vampire-Diaries-ro-/161938803908809 . Ne auzim mai incolo ... ;) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu