vineri, 27 ianuarie 2012

Multumiri ! Scuze ! Felicitari !

Heeey internautilor ! Stiu nu prea am mai avut asa muult timp sa va scriu pe blog . Dar de data asta jur ca de cate ori intru pe net am sa scriu ceva . Chiar daca nu am sa va spun am sa va scriu decat ,, buna '' sau ceva de genu . Oricum vad ca din ce in ce mai multa lume urmareste blogul in ciuda vamptului ca eu nu am mai postat nimic si imi este ... mare rusine . Dar as vrea sa multumesc din tot sufletul blogului : The Vampire Diaries Forever , de la care ma inspir mereu , recunosc , adica asta este lumea internetului , dar este un blog care merita vazut , eu il ador :X . Si as mai vrea sa le multumesc paginilor : 

About Love and Others :x

   , 

Lonely Girl

  , 

Creepy Thoughts , 

Whisper of ǝʌoן

    etc... . Oricum eu va iubesc pe totii si va multumesc din adancul sufletului celor care ne-ati dat LIKE pe facebook si ne urmariti blogul .Cu ajutorul vostru am reusit .... sa ajungem aici . Tineti minte acest blog si acea pagina nu sunt ale mele ci sunt ale voastre .
 Iar de acuma va promit ca sciu si pe blog . Practic .... ce sa mai spun I'm BACK . Unii dintre voi cred ca au observat ca pe facebook suntem 2 admine adica eu , Kamy si prietena mea cea mai buna adica sys-ul meu este Camy . Mda... nu prea mare diferenta de nume dar asta este destinul . Oricum Camy nu se ocupa de pagina . Deci din fericire pentru unii si din pacate pentru altii tot eu voi domina pe aici . 
I love you all !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu