miercuri, 18 ianuarie 2012

Casatorie ?!?!?!

 Heeey din nou !!! :)) Cred ca deja unii dintre voi ati inebunit cand ati vazut titlul . Se tot zvonea ca Nina si Ian vor vrea sa faca nunta in viitorul apropriat . Eu una chiar as fi super fericita daca s-ar casatori amandoi deoarece sunt un cuplu superb . Dar ... din pacate ... zvonul este ...  FAKE  . Am aflat acest lucru de la sursa . Adica ... exact de la Nina Dobrev , care sustine ca este un zvon fals . La cel si un reprezentant al actritei ne spune acest lucru : ,, Sunt doar prieteni in continuare , au o relatie frumoasa , filmeaza impreuna , insa nu se casatoresc asa cum s-a scris . Nina inca asteapta inelul '' . Deci... cei doi sunt doar ,, prieteni '' . Sunt inca inpreuna . dar ce urat a sunat vaza cu ,, Nina inca asteapta inelul '' . Helooo !!! Ian ! Fai mamica si tu un compromis . Nu mori sa scoti niste bani din portofel si sa ii cumperi fetei un inele de logodna . Ca de Dumnezeu parca o iubeai . 
   Dar sa stiti ca este o problema ... odata cu aparitia acestui zvon relatia dintre cei doi nu mai este la fel . Cum Dumnezeu se poate intampla asa ceva ? Credetima ... nu am idee . Dar cu prima ocazie cand il vad pe Ian , il iau de mana , il duc la mall si sa ii cumpere Ninei un inel . Uni mai spun ca lui Ian Somerhalder iar fii frica de casatorie . Oare asa este ? Eu una sper ca totul sa revina la normal sau ... ne pacalesc :> . Mai stii acuma ce fac ei pentru dragoste ? Eh... asta e viata . Eu va las PEACE !!! Poate mai apuc sa pun niste poze facute de fani . Nu uitati sa dati un LIKE : http://www.facebook.com/pages/-The-Vampire-Diaries-ro-/161938803908809?ref=tn_tnmn . Credetima ... nu o sa va para rau . Si asa o sa fiti mult mai informati . Dar tineti minte ! Orice ar fii eu niciodata absolut niciodata nu voi renunta la pagina . Va iubesc pe toti !!! PEACE !!!! :*:*:*:*:*

2 comentarii:

  1. Hey Kamelya
    Dragut blog...nu dragut.. ci extraordinar.Cred ca ai muncit ceva la el. Anyway imi place cum scrii si cum arata blogul tau si ceva imi spune, insa nu sunt chiar atat de sigura dar ..banuiesc ca esti fan Delena.Presupun ca banuiala mi se trage de la gif-urile pe care le-ai pus pe partea dreapta :D
    Si ca incheiere vreau sa-ti urez succes in continuare deoarece faci o treaba exceptionala.
    Have a good day . Bye now

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact ! Sunt o mare fana Delena . Si iti multumesc mult de tot pentru ... felicitari . Sper sa urmaresti blogul in continuare si sa incerc sa te uimesc . Si inca odata , mersi din tot sufletul :*:*:*:*
    Iti urez si tie o noua zi buna !

    RăspundețiȘtergere