vineri, 27 ianuarie 2012

Samantha Gilbert - 1912


Mai internautilor ... voi va mai aduceti aminte cand vorbeam eu pe blog despre un personaj misterios ? Bine... adica cei care urmariti blogul ... sau.... il urmareati ca nu prea am mai avut timp sa scriu cam nimic . Dar imi voi face timp astai . 
Iar acum sa revenim la vampirii nostri . Faza este ca odata ce un Gilbert pleaca , Jeremy , apare altul . Mda... asta am scris atunci pe blog pentru ca asta scria peste tot ... practic asta se zvonea . Dar practic gagica de mai jos o vom vedea in amintiri , cam prin anum 1912 . Hmmm... uni dintre voi cred ca deja v-ati prins in ce episod . Iar cei care nu ati apucat sa va prindeti ca nu prea puteti sa va tineti va spun eu . Aceasta va aparea in episodul 16 , logic sezonul 3 iar episodul 16 se numeste chiar 1912 . 
Tipa din poza se numeste Lindsey R. Garrett si ... o putem considera incepatoare . Lindsey a avut un rol in Revenge . Aceasta isi va face acuma aparitia in The Vampire Diaries , poate asa devine mai celebra . Adica ... nimeni nu cred ca a auzit de ea + ca poza de mai jos este singura de pe net cu ea . 
Lindsey va juca rolul Samanthei Gilbert , o ruda de-a Elenei ce va aparea doar in amintiri , anul 1912 . Dar acuma... cine stie poate o fi devenit vampiri si pana la urma ... chiar se va intoarce in Mistyc Falls . Oricum ... Samantha este descrisa .... barfitoare , poate a jucat in Gossip Girls :)) . Dar Samantha are si un rol in familiile fondatoare sau ... avea . Si inca mai stim ca aceasta va interactiona cu fratii Salvatore . Dap ! Damon si Stefan ! Dar oare de care ii va placea mai mult ... poate istoria se repeta precum Katherine ? Eu una spun ca ar fii interesant ca istoria sa se repete doar ca ... acuma moare fata . Voi ce parere aveti despre Samantha Gilbert ??? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu