vineri, 6 ianuarie 2012

Episode 11 - Our Town !!! New !!!

Heey !!! Stiu este tarziu dar am gasit unele lucruri interesante . Mda exact am si furat .... unele lucruri ... recunosc si imi cer scuze dar ... asta e viata . Acuma sa trecem la ce vroiam sa va spun . Defapt nu va voi spune multe decat ca am gasit unele poze noi din urmatorul episod si o mica foarte mica particica din serial .... practic cred ca este inceputul . Ou si dupa cum v-ati dat seama ... da este ziua lui Caroline . Happy B-day Caroline !!! Desi ea nu prea are chef .... asa ca se duce cu Matt si Bonnie la casa vrajitoarelor ??? In fine nu prea am inteles dar sper ca voi sa intelegeti . Stiti mie imi este somn ... si daia dar cred ca maine daca am timp am sa va lamuresc eu .... sper . In fine .... pe data viitoare . PEACE !!!!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu