marți, 10 ianuarie 2012

New pictures behind the scene !!!

Heeey mici mei internauti !!!! Am decis ca astazi sa pun poze noi de la filmari . Mda... adica stiti voi Ian si ceilalti cu fanii . Apropo am facut o noua pagina pe facebook : http://www.facebook.com/pages/-The-Vampire-Diaries-ro-/161938803908809?sk=wall . Astept multe like-uri ;) . Mda... ce va spun eu despre aceste poze ??? Poate ca Ian arata super bine ? :> Asta deja stiati , app ati observat ca in episodul 10 - The New Deal era dat cu rimel ??? Ciudat ... dar totusi era sexy . Revenim la poze acuma ...... . Chiar nu stiu ce sa va spun despre ele .. decat ca sunt poze . Ok va las sa va uitati la ele si nu uitati sa dati un like pe pagina mea de facebook ;) . Ups si am uitat sa va spun ca am pus si cateva poze din episodul 12 - The Ties That Bind . Ah...si inca una draguta de tot cu Ian care saracul a primit prea multe scrisori de la fani .... . Off viata asta , de ce sa faci cand esti asa sexy si toate fanele mor dupa tine :> . Ma mir cum de pana acuma nu a fost furat de vro fana psihopata =)) . Desi daca ar veni in Romania noastra eu una l-as fura . Desi daca vreti sa ma ajutati ... no problem ... dar ... e al meu :> .Oricum mai intai trebuie sa trecem de Nina lui .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu