miercuri, 18 ianuarie 2012

Vampirita SEXY !!!

  Heeey piticilor !!! Stiu ca sunteti mega nervosi pe mine . Dar credetima nu prea am timp sa postez pe blog , imi ia foarte mult timp sa scriu o postare . De acea va spun mereu sa dati LIKE pe facebook :    http://www.facebook.com/pages/-The-Vampire-Diaries-ro-/161938803908809?ref=tn_tnmn  daca vreti sa fiti pusi la curent cu tot . Pe facebook este mult mai simplu... imi ia doar 10 minute sa scriu o postare acolo .... dar se intampla doar la poveste sa imi ia o ora .Iar aici imi ia 30 min ... Mai ales acuma a inceput scoala si trebuie sa ma pun cu burta pe carte ... Dar pe cine mint eu ? In fine... revenim la ce vroiam sa va spun . Cu siguranta va intrebati ce este cu titlul .
   Pai deja observati poza .... desi este o poza asa la .... ,, misto '' ca nu aveam ce pune , practic mie imi place foarte mult poza :> . Mda ... am vrea noi o scena daia . Dar asta se intampla doar intre Kath si Damon . Dar tot la Damon ramanem acuma . 
   Ian Somerhalder ne marturiseste la PCA ca Damon , the most sexy man ever , ,, se trezeste dezbracat cu o alta femeie in pat , care este o vampirita sexy . '' Pfffai ... deci fetelor ... vom mai avea inca o scena cu Ian dezbracat :> . Eu deja lesin . Dar ia sa analizam un pic informatia lui Ian . ,, se trezeste dezbracat cu o alta femeie in pat '' ... adika stai putin ! Inainte a fost cu alta ? Adica el a adormit cu una si s-a trezit cu alta sau cum ? Asta este un mister pe care deabea astept sa il aflam in urmatoarele episoade . Din pacate nu ne-a spus in ce episod se va intampla acea faza . Dar sa trecem la cealalta analiza : ,, care este o vampirita sexy ''  Serios ? Cui i-ar mai spune Ian sexy inafara de iubita lui Nina ? /:) Eu am impresia ca este vorba de Katherine . Dar daca nu ar fi Katherine ... inseamna ca ar putea fi Rebekah care incearca sa se razbune pe Elena . Pentru ca asa s-ar putea razbuna pe Elena care a injunghiato pe la spate . Deci ... Elena ... data viitoare tineti tepusa acasa ! 
     Desi ... Nina Dobrev ne spune doar : ,, Nu pot spune daca sunt in acea scena , dar este cu siguranta un personaj familiar , iar Elena va avea ceva de spus despre asta '' . Mie chiar in momentul asta mi-a mai picat o posibilitate . Ar fii super mega tare , ca Elena sa fie vampirita sexy ... cum adica ? Adica ... sa fie transforamata in vampir . Dar STATI ! Nu are cum ... zice ca o alta femeie ... In fine ... vom vedea noi . Si nu mai fiti asa curiosi ca stiti ca , curiosi mor repede . Poate vine Damon dupa noi :> . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu