sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Vesti proaste !!!


Heey !!! Odata ce am sa va spun asta ..... cred ca .... nu conteaza . Eu deja am  inima in doua sfasiata . De ce? Mda pentru ce am aflat si vreau sa va spun . Mie una mi se pare imposibil , se va intampla din nou . Stiu ca acuma va tin pe jar ... iar asta imi place mie sa fac eu mereu . Dar oricum nu va mai conta ... .  E tragic ... simt ca existenta mea nu mai are nici un sens pe acest mic glob .... . Oricum va voi spune . Pe data de 12 ianuarie v-om vedea episodul ,, Our Town '' iar pe 19 ianuarie ,, The Ties That Bind '' . Care va fi urmatorul episod ? Mda... aici e problema ... Nu ! Nu s-a intrerupt serialul ci a luat doar o vacanta . Da din nou ... stiu ca e groaznic , eu cand am aflat parca ar fi cazut cerul pe mine , bine ca tocmai imi spunea o gluma in momentul ala un prieten ca altfel faceam infarct . Iar daca tot am inceput cu datele pe 26 ianurie se va difuza filmul ,,The Covenant '' desigur pe postul CW . Cred ca pe 2 februarie ne revedem cu The Vampire Diaries . App si The Secret Circle se v-a intrerupe . Oricum sigur pe 3 februarie ne revedem .... sper . Acuma ce sa va mai spun .... nu prea va mai spun nimic decat ca maine am sa va pun unele poze noi si va mai spun chestii noi ... ups stai adica azi :D . Ou .... trebuie sa ii scriu jurnalului meu ... cred ca s-a suparat pe mine ... i-am promis ca am sa ii scriu in fiecare zi . In fine... asta a fost ... pentru acum ! Pana peste cateva ore ... PEACE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu